czwartek, 5 maja 2011

Kiedy muzyka łączy się z kreacją.


Björk, Björk, Björk. Każdy wie kim jest Björk. Ale czy na pewno? Czy znacie wszystkie oblicza tej pani? Czy poza ciemnowłosą egzotyczną buzią i sukienką z łabędzia kojarzy Wam się coś jeszcze? Czy słyszycie jej szepty w głowie?


Dla mnie Björk to zarówno obrazy jak i dźwięki. Kiedy myślę o tej pani moją głowę zalewają niezliczone doznania. Dlatego teraz polecam Wam włączenie mojej ulubionej piosenki (do której wideo wstawiam poniżej) i przejrzenie tych zdjęć, które prezentuję zakochana w tej wokalistce.







Uwielbiam oglądać takie rzeczy. Uwielbiam inspirować się muzyką. Dlatego w duchu dziękuję za takie wokalistki jak Björk lub Florence Welch, o której wspominałam wcześniej w jednym z postów. Bo to są aktualnie moje dwie ulubione panie, u których za kreacją, świetnymi klipami, kryje się wielki talent :)






Och, jak mi się marzy, żeby kiedyś wykorzystać moje umiejętności makijażowe i charakteryzatorskie wspierając taką osobowość!



















(wszystkie zdjęcia pochodzą z witryny http://last.fm)


I na tych wszystkich zdjęciach jest jedna i ta sama mała kobietka :) Mój zachwyt nie jest przesadzony, prawda?


A może Wy też macie w swoich sercach takie osoby, którymi mocno się inspirujecie i macie ochotę tym podzielić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz