poniedziałek, 18 kwietnia 2011

projekty - dyplom.

Jestem w 100% pochłonięta pracą nad dyplomem. Rysuję, szkicuję, wycinam, kleję.

Do tego piszę pracę teoretyczną z historii sztuki. A tutaj stuka mi 50 post i bliska jestem do odnotowania 5000 wejść na mojego bloga. Pomimo ilości pracy nie porzucę Was - obiecuję ;) A dzisiaj zapraszam do mojej pracowni... pokazuję Wam najbardziej intymne - 1 wersje, 1 projekty charakteryzacji dyplomowej. Zapewne wszyscy (także ja) będą zaskoczeni, kiedy wrzucę finalny efekt! :)

Mój temat to "Taniec Smoka Chińskiego".



Żeby świętowania nie było zbyt mało, dorzucam wywiad z Joanne Gair - moją inspiratorką i autorką wspaniałych prac, które możecie zobaczyć na moim Facebook'u. Pokazuje on jaką drogę trzeba pokonać, aby z inspiracji powstało końcowe dzieło. Miłego oglądania! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz