piątek, 11 marca 2011

MAC & Wonder Woman.





MAC tej wiosny postanowił zaskoczyć połączeniem komiksu i kosmetyków. Marka stworzyła kolekcję dla odważnej i radosnej kobiety. Kolorami dominującymi są fiolet i niebieski. Opakowania są starannie opracowane i poświęcone Wonder Woman. 



lakier do paznokci - cena 68zł



puder mineralny - cena 144zł





róż w pudrze, dwa odcienie - cena 99zł





pigment - cena 97zł




paleta cieni - cena 176zł



pomadka - cena 83zł


błyszczyk - cena 76zł


tusz do rzęs - cena 73zł


tusz do kresek - cena 83zł

Dlaczego tak obszernie prezentuję tą kolekcję? Bo dla mnie to strzał w dziesiątkę. MAC zagrał na moich uczuciach fanki komiksów i osiągnął postawę w stylu "muszę to mieć"! Ale niestety jak to bywa w przypadku tej marki - ceny nie są zbyt przystępne. Może zainwestuję w tusz do rzęsek lub eyeliner... ;)



2 komentarze:

  1. No to ja jestem zwolenniczką jednak klasyczności. Fajna była kolekcja w kratkę na święta - właśnie z klasą, w stonowanych kolorach... No tak mi się kojarzą porządne marki.
    Ale uważam, że takie kolekcje są bardzo dobrym pomysłem abstrahując od tego czy jest to w moim guście czy nie. Świadczy o otwartości producenta na nowości i też utwierdza pozycję na rynku jeśli nie boi się ryzykować.

    OdpowiedzUsuń