wtorek, 7 grudnia 2010

lata '20.

Lata '20 - styl i szyk, który wiecznie powraca. Paradoksalnie, taka chłopczyca przetarła szlaki w modzie i makijażu, a współcześnie stała się powracającym motywem, który często pojawia się w arcykobiecych stylizacjach.

Ja uwielbiam kobietę lat '20. Uważam, że jest symbolem siły, samodzielności, świadomości własnego ciała. Natomiast dla mnie - charakteryzatorki, jest genialnym odniesieniem we współczesnych pracach.

Tutaj moja praca, stylizowana właśnie na lata '20:



Modelka to nieoceniona Ewelina Kania. Również moja modelka dyplomowa.

Znalazłam również dwa wspaniałe zdjęcia, wariacje na temat lat '20, które pragnę wam zaprezentować.




2 komentarze:

  1. lata '20 zawsze w modzie i nieustannie inspirujące. mają w sobie magię :) gratuluję pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu nie ma mojego komentarza tutaj? Przecież pisałam :(

    Twoje prace są świetne i gdybyś nie napisała, pomyślałabym, że wyciągnęłaś je przez google! Jeszcze ten efekt nałożony na zdjęcie! Magia tamtych lat!

    http://valertine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń